Organised Files

Scrapbook

Scrapbook for Tynset Flyklubb
19.februar 2009

Etter sterkt ønske fra mange av klubbens medlemmer samt etter styrevedtak av 14.01.09 er scrapbooken fra Tynset Flyklubbs gamle nettsted nå igjen tilgjengelig!

Ved å klikke på linken nederst på denne siden tas du til Tynset Flyklubbs gamle Scrapbook, - eller utklippsbok på norsk. Denne scrapbooken lå på det gamle nettstedet til Tynset Flyklubb, www.tynset-flyklubb.com, som nå er avsluttet.

Scrapbooken er opprettet av tidligere webmaster og nettredaktør for Tynset Flyklubb, Esten Haug Erlien. Da klubben fikk ny webmaster / nettredaktør med påfølgende nytt nettsted 19. november 2006 ble denne scrapbooken, som tidligere var en del av det gamle nettstedet til Tynset Flyklubb, ikke videreført.

Tynset Flyklubbs nye nettsted fikk et mer redaksjonelt preg, med oppbygging mer som en nettavis. På det nye nettstedet, www.tynsetflyklubb.no, blir nye saker presentert på startsiden. Etter hvert som nye saker blir publisert, blir de eldste sakene flyttet fra startsiden til "Nyhetsarkiv". Nyhetsarkivet har ikke samme innhold som en scrapbook hva gjelder avisutklipp o.l. men er altså en samling av alle nyhetssaker som er flyttet fra startsiden. På det nye nettstedet til Tynset Flyklubb er det "Nyhetsarkiv" som langt på vei har erstattet "Scrapbook" fra det gamle nettstedet.

Det er verdt å merke seg at den gamle scrapbooken som du finner på linken under på ingen måte er komplett hva gjelder Tynset Flyklubbs historie, og det stilles ingen garanti for at opplysningene i scrapbooken er korrekte. Siste innlegg i denne scrapbooken er datert 12.10.05, mens første sak på Tynset Flyklubbs nye nettsted er datert 19.11.06. Dette betyr at det i løpet av et drøyt år ikke er opprettet noen nye saker for verken denne scrapbooken eller det nye nettstedet til Tynset Flyklubb.

Denne scrapbooken vil ikke bli arbeidet ytterligere med. Den er lagt ut som en statisk arkivpost for å synliggjøre eldre historie i Tynset Flyklubb som allerede er dokumentert. Alle nye saker av betydning vil bli kunngjort på startsiden på www.tynsetflyklubb.no og senere arkivert i Nyhetsarkiv.

God fornøyelse!

Formann