Klubbhuset

Overnatting

Vi tilbyr overnatting for besøkende. I klubbhuset finnes det sengeplasser for inntil 4 personer. Det er tilgang på strøm, vann, bad/toalett, griller m.m.

20190106_110727556_iOS.jpg

Teltplasser

På flyplassområdet er det god plass til å slå opp telt, fortrinnsvis på nordsiden av klubbhuset. Du er velkommen til å benytte deg av fasilitetene i klubbhuset (se over).

Bilder_flybilde-1024x576.jpg

Andre fasiliteter

Tynset flyplass er et fint sted å være. Her renner Glomma like ved for deg som vil prøve fiskelykken. Ellers må du gjerne låne grillen vår eller kanskje en sykkel for å ta turen til Tynset sentrum som ligger 6 km nord for flyplassen. Tynset er et koselig lite sentrum med flere butikker, restauranter, togstasjon, hotell, bensinstasjon m.m.

20190106_110727556_iOS.jpg

Formann